čtvrtek 8. září 2016

To letní oblečení prostě unosím!

Prázdniny už pro většinou lidí skončily, ale mně naštěstí čeká ještě necelý měsíc odpočinku. Meteorologové nám hlásí krásné počasí, tak snad jim to alespoň tentokrát vyjde. (Když jim to moc neklaplo ty minulé dva měsíce, že?)





Sedím venku a nasávám teplé sluneční paprsky. Člověk by ani neřekl, že je září a že za pár dnů tu máme rovnodennost a s ním i začátek podzimu. Tak nějak se na to snažím psychicky připravit. V hlavě mi ale křičí hlásek: ,,Já jsem letos nestihla unosit to letní oblečení, které jsem si nakoupila!" Takže jak to dopadlo? Doháním to teď v září, kdy teploty nejsou nejvyšší, a tak mi sem tam mrznou v šatech kolena. V žabkách a sandálech prsty. Kolemjdoucí si asi říkají, že jsem otužilá. Dobře. Dneska to tak nevypadá. Venku je 26°C, akorát tak na ty šaty. Ale jaká byla zima v úterý? A přitom se to počasí tvářilo tak krásně hřejivě a laskavě... Já mu na to skočila, vzala si na sebe ty šaty, a mrzla. 
Naštěstí mě ještě na konci září čeká ta všemi vymodlená dovolená v teplých krajích u moře. Vybrali jsme si Řecko, ostrov Kos. Jen tiše doufám, aby tam bylo teplo a nebylo pod mrakem. Abych tam ty moje letní kousky unosila, že jo... 
Musím se přiznat, že to zářijové počasí mám stejně ráda. Babí léto je pro mě něčím takové magické. Sluníčku sice ubývá sil, ale ovoce ještě dozrává. Jedna má kamarádka je schopná se na tomto slunku i spálit. To mně nehrozí. Listí pomalu žloutne, ale jen tak decentně, aby to nebylo tak nápadný, že se blíží podzim. Počasí to má stejně skvěle vymyšlený. Nemyslíte? :-)  


2 komentáře:

  1. V Řecku se nemusíš obávat,že by ti byla zima.Jinak babí léto naprosto miluju,je místy až tajuplné a čarovné co všechno dokáže příroda vymyslet.Budu se tešit na tvůj článek o Řecku a tvé pocity,doufám,že tedy článek plánuješ.Jinak naprosto úchvatný blog.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář. Určitě plánuji napsat nějaké tipy na výlet, podělím se o fotky :)

      Vymazat

Děkuji za komentář :) Velmi ráda si ho přečtu.