čtvrtek 22. září 2016

První podzimní den a cestovní horečka

Krásné čtvrteční poledne :)

Už čtvrtý den ležím v posteli s rýmou jako trám a tiše trpím. Naštěstí nemusím nic dělat, tak se snažím se vykurýrovat jak nejvíc to půjde. V neděli totiž odlétám do Řecka! Jupí!

A přesto, že je dnes první podzimní den, počasí se paradoxně umoudřilo a venku je azuro :)


Ale teď k té dovolené. Už dva dny se snažím dát dohromady kusy oblečení, které si s sebou zabalím. Ještě nikdy to nebylo tak těžké. Asi mám zamlženou mysl od té rýmy :D
Pořád mám strach, že nás počasí vypeče a bude tam chladno, tak si chci chytře zabalit tak, abych mohla kombinovat teplejší kousky s těmi lehčími, ale zároveň nevezla místo mého malého kufříku celý stěhovák.

Nemáte nějaké užitečné rady?

Můj největší problém je, že mám velké oči a nakonec u moře unosím dvoje šaty, jedny kraťasy a dvě trička. Zbytek vezu nedotčený. Celý den jsem u bazénu v plavkách a oblečení si beru jen když jdeme na jídlo. Ale asi nebudu sama, kdo to tak má. Že? :)

Už se nemůžu dočkat, až vám sem napíšu své dojmy!

Užívejte si krásný slunečný čtvrtek s úsměvem! :)

2 komentáře:

  1. Přeju hodně zdraví a krásnou dovolenou, taky bych zase někam ráda vyjela :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, doufám, že už to bude jen lepší! :) Ani se nedivím, v tomhle počasí utéct někam, kde je teplo! To by bylo nejlepší pro všechny!

      Vymazat

Děkuji za komentář :) Velmi ráda si ho přečtu.