pondělí 19. září 2016

Znojemské historické vinobraní 2016

Krásné pondělí všem :)

Právě ležím v posteli se zázvorovým čajem, mám zábal na krku, bolí mě hlava a vzpomínám na fajn víkend, který jsem prožila. Bohužel jsem si odvezla i pěkné nachlazení. Ale nejsem jediná, když se nám obrátilo počasí v podzim.

Rok se s rokem sešel a já se konečně dočkala mého oblíbeného víkendu, kdy jezdíme do Znojma na historické vinobraní. Letos to byl 33. ročník a mimo jiné, 33 je mé oblíbené číslo.

Tato akce je pro mě tradicí, kam se vracíme pátým rokem. Miluji tu atmosféru Znojma. Je to prostě nádherné město, které nás okouzlilo a nedovedeme si bez něj ten jeden víkend v roce představit.


Celý víkend je o degustování, sosání burčáku, ochutnávání dobrot, dobré hudbě a poznávání okolí.
Již tři roky za sebou bydlíme na náměstí v hotýlku, odkud máme výhled přímo na Horní náměstí, takže můžeme z pohodlí sledovat slavnostní průvod. Má to mnoho výhod. Když se venku ochladí, můžeme se jít přiobléknout a nemusíme tahat bundy celý den s sebou. Přímo pod hotýlkem v podloubí stojí každoročně paní s nejlepším burčákem od Znovína. Ten fakt naprosto miluju!

Letos vystupovala na vinobraní moje oblíbená kapela Jelen. Těšila jsem se na to jako malá, že si zazpívám, k tomu budu popíjet burčák. A bylo to moooc fajn.

V Sobotu dopoledne jsem se vydali na nedalekou vinici Šobes, která je umístěna na magickém kopečku. Prošli jsme se po vinici u hotelu Hnanice, kde výborně vaří a z terasy je úžasný výhled na okolní vinice a vesnice. Naprosto kouzelné místo! A zbytek víkendu už byl jen ve znamení vína, dobrého jídla, zábavy a zpěvu. K večeru se ochladilo a já se ráno probudila s bolestí v krku.

A už je zase po všem. :) To si zase rok počkáme.

Tady malá ochutnávka našeho fajn víkendu. (můj první výtvor z videí :D)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :) Velmi ráda si ho přečtu.